onsdag 27 oktober 2010

Mys

Min flicka har blivit mysig på sista tiden. Undrar om det har något med pälsen att göra? Nu ser hon ju lite ut som en stor mjuk kramgo björn!

Så ikväll har jag bestämt mig för att ge henne en ordentlig genomgång med ryktborsten och verkligen ta mig tid med henne.

Igår var syster yster uppe och träffade Robban som kikade på Disa-Fisa för att se vad som kan vara felet. Han tyckte vi skulle avvakta lite, det är kladdigt i hagarna just nu, hon har en "ny" boxgranne som hon inte kommer världsbäst överens med (inte vid matdags iaf). Så det är lätt att nåt hänt som gett en sträckning eller liknande.
Iaf fick jag rådet att smörja in berörda delar; knä och rumpa med Arnika gel. Tyvärr går det nästan åt en halv flaska på min oklippta rufsiga häst, men det är det lätt värt! =)

Idag var sista utedagen på jobbet. Och den slutade redan kl 10.00 eftersom min handdator helt lagt av, så det blev innedag!
Nu är man kontorsråtta på heltid igen!

Dagens
+ Bara jobba 100%
- Bara lön för jobb 100%... hihihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar