torsdag 4 november 2010

Hur f**n hinner man?

Jag fattar det inte, hur hinner man jobba och ha ett liv samtidigt? Eller jo jag fattar det, man ska inte ha upp till 2 h i bilen varje dag... Längtar tillbaks till Örebro-pendlingstider (2 min på cykel.. och det var om man cyklade långsamt)!!! Längtar tillbaks till Örebro!! Där var allt enkelt... Eller inte... Äsch, svammel! Jag saknar bara mina nära, bästiga vänner!

Disa är fortfarande halt. Börjar bli lite orolig, men nu får hon gå i sjukhage och bästiga David har försett oss med halm! Så hon tar det rätt chill, men första dagen var det visst en del protester.
Ska be Robban kolla på henne i kväll igen, var en vecka sen sist så det borde ju skett några förändringar!

Så nu får hon ta och bli bra snabbt, så jag kan skaffa mig en medryttare. Tror det är dags att skaffa nån lite mer på seriöst vis. Tyvärr har jag skjutit det på framtiden eftersom jag har några att välja på, och ska man gå på ren "kö-plats" blir det inte den jag vill... Men att köra över någon är inte heller bra för stämningen...
Jaja! Det löser sig.

Dagens
+ Snälla bönder! ;)
- Förvirring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar